• недела, 28 април 2024

Во Ќустендил се одржа јавна дискусија за извештајот за ОВЖС за модернизација на железничката пруга Радомир - Гуешево - граница со Република Северна Македонија

Во Ќустендил се одржа јавна дискусија за извештајот за ОВЖС за модернизација на железничката пруга Радомир - Гуешево - граница со Република Северна Македонија

Ќустендил, 28 март 2024 (МИА/БТА) - Со голем јавен интерес започна јавната дискусија за извештајот за оцена на влијанието врз животната средина (ОВЖС) и извештајот за оцената на степенот на влијанието врз заштитените подрачја од предлогот за инвестирање „Модернизација на железничката пруга Радомир – Ѓуешево – граница со Република Северна Македонија“.

Ова е веста, која денеска ја избра МИА од сервисот на Бугарската телеграфска агенција (БТА), согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка, кој предвидува секој ден националните информативни агенции на Северна Македонија и Бугарија да разменуваат по една вест, која ќе ја објават на својот интернет сајт без промени со изрично посочување и цитирање на партнерот како извор.

Дискусијата е во салата за состаноци на општината во Ќустендил.

-Ова е исклучително важен проект од стратешко значење, рече на почетокот градоначалникот на општина Ќустендил, Огњан Атанасов. Во оваа фаза, изградбата на линијата се проценува на околу 1,5 милијарди лева, стана јасно при презентацијата.

Пругата е поделена на два дела - првата од Радомир преку Ќустендил - до реката Бистрица, а втората - до границата со Република Северна Македонија. Развиени се две опции за првиот дел, а три за вториот. Стана јасно дека и двете делници и опциите развиени на нив минуваат низ две заштитени подрачја - Коњаво и Каршалево.

Заклучокот на тимот експерти кој го подготви извештајот за ОВЖС е дека предлогот за инвестирање може да се спроведе без значителни резидуални негативни влијанија врз животната средина и здравјето на луѓето.

Градоначалниците на населените места низ кои ќе минува трасата се интересираа како ќе бидат обесштетени сопствениците на плодни земјишта кои добиваат европски средства, што ќе биде со постојната пруга од Софија до Ќустендил, како и каде ќе поминува трасата, бидејќи во две населени места - Враца и Горна Грашица, идната железничка линија минува низ локалните гробишта.

Техничките решенија за трасата ќе бидат дадени во подоцнежна фаза бидејќи се предмет на следната фаза од студијата, соопшти Националното претпријатие за железничка инфраструктура.

Медиумската информативна агенција овие текстови ги објавува во оригинална форма, согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка меѓу двете национални новински агенции МИА и БТА.

Можно е и ова да ти се допаѓа

Остани поврзан