Анкета: Ниска доверба на Американците во медиумското покривање на изборите
- Иако многу Американци велат дека добиваат информации за годинашната кампања за претседателските избори од најголемите, национални медиуми, анкетата покажува дека повеќето испитаници се сомневаат во нивното известување, пренесе Бета.
Њујорк, 2 мај 2024 (МИА) - Иако многу Американци велат дека добиваат информации за годинашната кампања за претседателските избори од најголемите, национални медиуми, анкетата покажува дека повеќето испитаници се сомневаат во нивното известување, пренесе Бета.
Дури 53 отсто од анкетираните велат дека се крајно или многу загрижени дека медиумите ќе пренесат неточности или дезинформации пред и за време на изборите. Околу 42 отсто рекле дека се загрижени затоа што мислат дека вестите ќе користат „генеративна вештачка интелигенција“ за пишување извештаи.
Четириесет и седум отсто од Американците рекле дека се длабоко загрижени затоа што веруваат дека вестите ќе објават информации што не се потврдени или проверени, а 44 отсто се загрижени дека точните информации ќе бидат претставени на пристрасен начин - на начин што оди во прилог на едната или на другата голема партија.
Половина од испитаниците рекле дека секогаш или често добиваат вести за изборите од поголемите медиуми, а тоа е повеќе кај постарите испитаници.
-Нивото на покриеност на вестите е добро“, рече Мајкл Болден, извршен директор на Американскиот институт за печат што го спроведе истражувањето, но „загриженоста е што тие не се сигурни дека навистина можат да им веруваат на информациите“.
Делумна причина, според него, се долгогодишните сомнежи за новинарите, „од кои голем дел беа подметнати од политичарите“. Луѓето исто така се слабо свесни за тоа како функционира новинарството.
Анкетата покажа дека околу половина од испитаниците рекле дека имаат барем умерена доверба во информациите и на најголемите и на локалните медиуми за претстојните избори годинава, а само околу десет отсто се изјасниле дека имаат целосна доверба во нив.
Околу 60 отсто од приврзаниците на владејачката Демократска партија велат дека најмалку се потпираат на најголемите национални медиуми за вестите за изборите. Над 48 отсто од приврзаниците на опозициските републиканци и 34 отсто од приврзаниците на независните кандидати го велат тоа, покажа истражувањето.
Покрај неточностите, многумина изразија голема загриженост за изборните вести кои премногу се фокусираат на поделби или спорови, или на тоа кој би можел да победи или изгуби - слично како покривањето на коњските трки - додека помалку зборуваат за важни прашања или карактерот на кандидатите.
Така, повеќето Американци велат дека сакаат националните и локалните вести да ги истакнат вредностите на кандидатите или нивните различни позиции за клучните општествени прашања, за тие, како гласачи, да бидат соодветно информирани и врз основа на тоа да одлучат кого да поддржат. мс/
фото: МИА архива