Со задоцнување со шест минути, од Софија до Бургас пристигна првиот воз со модернизирани германски вагони
- Ова е веста, која денеска ја избра МИА од сервисот на Бугарската телеграфска агенција (БТА), согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка, кој предвидува секој ден националните информативни агенции на Северна Македонија и Бугарија да разменуваат по една вест, која ќе ја објават на својот интернет сајт без промени со изрично посочување и цитирање на партнерот како извор.
Со задоцнување со шест минути, од Софија до Бургас пристигна првиот воз со модернизирани германски вагони. Утрово тој замина на распоред - во 6:15 часот од Централната станица во Софија. Во приморскиот град требаше да пристигне во 12 часот и 10 минути, но поради воспоставените ограничувања во сообраќајот, возот пристигна малку доцна.
Ова е веста, која денеска ја избра МИА од сервисот на Бугарската телеграфска агенција (БТА), согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка, кој предвидува секој ден националните информативни агенции на Северна Македонија и Бугарија да разменуваат по една вест, која ќе ја објават на својот интернет сајт без промени со изрично посочување и цитирање на партнерот како извор.
Меѓу првите патници беа министерот за транспорт и врски Георги Гвоздеиков и управителот на Бугарските државни железници (БДЗ) инж. На железничката станица во Бургас патниците ги пречека градоначалникот на општина Бургас Димитар Николов.
Официјалниот министер Гвоздеиков го опиша првото патување со новата класа како „исклучително добро и удобно“. Првично имаше поплака дека вагоните се ладни и моравме да ја кренеме температурата, истакна тој. Според него, за време на второто патување, кое ќе биде денеска од 16:00 часот, во вагоните ќе биде свежо за удобност на патниците.
Составот е тивок, а вагоните непречено возат, рече и Гвоздеиков. Она што го вложуваме како средства целосно ги покрива нашите очекувања. Отсега на нашето општество му нудиме два-три чекори подобра удобност, нагласи Гвоздеиков.
Во врска со доцнењето од шест минути, Гвоздеиков објасни дека возот чекал на станиците, бидејќи се одвивал според распоредот. Се чекаше седум до осум минути, а на железничката станица „Сливен“ 10 минути, прецизираше официјалниот министер за транспорт. Според него, на трасата има три делници на кои се врши поправка и брзината е ограничена на 25 км/ч. Доколку успееме да ја забрзаме акцијата на овие поправки, ќе се заштедат најмалку 35 минути и возот ќе може да пристигне порано, истакна Гвоздеиков. При влегувањето во Бургас мало и мало задоцнување, но според него ова не е доцнење, туку почитување на ограничувањата.
Според Гвоздеиков, ова патување им докажало на институциите надлежни за железничкиот транспорт во Бугарија дека овој вид транспорт има голем потенцијал за во иднина. Официјалниот министер апелираше до институциите да бидат поактивни и поодговорни, како и да гледаат со посериозна визија кон иднината на железничкиот транспорт.
Гвоздеиков потсети дека следната серија се очекува да пристигне следната серија нови вагони.
Во најголем број случаи доцнењата се случуваат во врска со поправките на железничката инфраструктура, одговори инж. Славков на прашањето зошто има доцнење на возовите, а особено доцнење од два и пол часа за ноќниот воз од Софија до. Бургас. Доцнење предизвикуваат и високите температури и оштетувањата на локомотивите и вагоните. Според Славков, ова не е единствениот воз со вакво доцнење.
Вагоните имаат систем за климатизација и приклучоци за полнење мобилни уреди, изјави во петокот привремениот министер за време на презентацијата на возот, заедно со германската амбасадорка Ирене Марија Планк. Се надеваме дека во следната серија автомобили ќе има автомобил од ресторан, додаде тогаш Гвоздеиков.
На 18 јуни БДЗ објави дека новиот воз од Софија до Бургас ќе сообраќа секој ден до крајот на летната сезона. Композицијата ќе биде составена од четири климатизирани вагони од типот на салони и еден вагон за превоз на граѓани со намалена подвижност, кои трајно ќе сообраќаат како дел од составот на возот.
На 23 мај годинава во Бугарија пристигнаа првите 19 модернизирани патнички автомобили кои БДЗ ги купи од германската компанија „Дојче бан“. Вредноста на целиот проект е нешто повеќе од 30 милиони лева за 76 вагони, што е 400.000 лева за еден вагон.
Медиумската информативна агенција овие текстови ги објавува во оригинална форма, согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка меѓу двете национални новински агенции МИА и БТА.