Софискиот универзитет „Свети Климент Охридски“ е на прво место во 22 стручни области во рејтинг системот за 2024 година
- Софискиот универзитет „Свети Климент Охридски“ на 14. издание на системот за рангирање на високообразовните институции во Бугарија со актуелни информации од 2024 година го зазема првото место во 22 стручни области во кои обучува студенти, соопшти универзитетот.
Софија, 29 октомври 2024 - Софискиот универзитет „Свети Климент Охридски“ на 14. издание на системот за рангирање на високообразовните институции во Бугарија со актуелни информации од 2024 година го зазема првото место во 22 стручни области во кои обучува студенти, соопшти универзитетот. Како што претходно денеска објави БТА, новото издание на системот за рејтинг во Министерството за образование и наука го претставија в.д. министерот за образование и наука проф. Галин Цоков, како и Георги Стојчев од конзорциумот „ИОО-С“, составен од Институтот „Отворено општество“ и од „Сирма Груп“.
Ова е веста, која денеска ја избра МИА од сервисот на Бугарската телеграфска агенција (БТА), согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка, кој предвидува секој ден националните информативни агенции на Северна Македонија и Бугарија да разменуваат по една вест, која ќе ја објават на својот интернет сајт без промени со изрично посочување и цитирање на партнерот како извор.
Универзитетот го зазема првото место во 22 стручни области во кои обучува студенти – „Биолошки науки“, „Биотехнологија“, „Економија“, „Информатика и компјутерски науки“, „Историја и археологија“, „Математика“, „Науки за земјата“, „Јавни комуникации и информатички науки“, „Педагогија“, „Педагогија на обука по...“, „Политички науки“, „Право“, „Психологија“, „Религија и теологија“, „Општествени дејности“, „Социологија , антропологија и науки за културата“, „Теорија и менаџмент на образованието“, „Туризам“, „Физички науки“, „Филологија“, „Филозофија“ и „Хемиски науки“, во следното издание на Рејтинг системот на високообразовните институции во Бугарија со моментални информации од 2024 година.
Системот на рејтинг ги споредува перформансите на 51 високообразовна институција во 52 професионални области врз основа на десетици индикатори кои мерат различни аспекти на образовниот процес, научната активност, средината за учење, понудените социо-економски и административни услуги, престижот и регионалните значења на високообразовните институции, како и реализацијата на дипломираните студенти на пазарот на трудот.
Медиумската информативна агенција овие текстови ги објавува во оригинална форма, согласно Договорот за размена на информации и професионална соработка меѓу двете национални новински агенции МИА и БТА.