Клиентите на Халк Банка АД Скопје цел на лажна кампања за прибирање на броеви на картици и лични податоци
- Халк Банка АД Скопје ги информира своите клиенти во текот на денешниот (сабота, 28 декември 2024 година) се одвива злонамерна кампања која има за цел да ги прибере нивните броеви на картички, како и нивните лични податоци, а со цел злоупотреба на нивните финансиски средства преку дигитализација на платежни картички.
Скопје, 28 декември 2024 (МИА) - Халк Банка АД Скопје ги информира своите клиенти во текот на денешниот (сабота, 28 декември 2024 година) се одвива злонамерна кампања која има за цел да ги прибере нивните броеви на картички, како и нивните лични податоци, а со цел злоупотреба на нивните финансиски средства преку дигитализација на платежни картички.
-Нападот се одвива преку добивање на SMS порака која се претставува дека е од банката и бара од Вас на измамнички сајт да ги внесете Вашите податоци. Адресата на сајтот е vasata-bezbednost-halkbank и истата е измамничка и на никој начин не е поврзана со банката. Ве молиме да не кликате на линкот кој ќе го добиете во SMS, и да не ги давате Вашите податоци на посочената адреса, се нагласува во објавата на банката на Фејсбук и на нивната веб страна.
Исто така Халк Банка АД Скопје посочуваат дека во иднина можно е да се смени адресата на измамничкиот сајт.
-Халк Банка АД Скопје никогаш нема од Вас да ги побара Вашите лични и податоците за платежните картички на овој начин. Целокупната комуникација помеѓу банката и клиентите се одвива преку официјални канали кои се и потврдени од страна на банката, наведуваат од банката.
Доколку некој од клинетите веќе ги внел своите податоци на измамничкиот сајт, од банката потенцираат дека мора веднаш да се јават во контакт центарот на Халк Банка АД Скопје, за да се преземат понатамошни активности за спречување на измамите.
Телефонскиот број на контакт центарот е +389 2 3296 330 и и e на располагање 24 часа во денот. ев/
ФОТО: МИА Архива