• e shtunë, 23 nëntor 2024

Petrovska për MIA-n: Siguria jonë falë anëtarësimit në NATO është dëshmi e rëndësisë së marrjes së vendimeve reale në kohëra sfiduese

Petrovska për MIA-n: Siguria jonë falë anëtarësimit në NATO është dëshmi e rëndësisë së marrjes së vendimeve reale në kohëra sfiduese

Bruksel, 16 shkurt 2024 (MIA) - Falë atij vendimi të guximshëm historik që u mor në vendin tonë për anëtarësim në NATO, sot nuk ka rreziqe që mund të ndikojnë drejtpërdrejt në sigurinë e vendit tonë nga pikëpamja konvencionale, tha ministrja e mbrojtjes Slavjanka Petrovska në një intervistë për MIA-n.

"Ky vendim tregon se sa e rëndësishme është që burrat e shtetit në kohë të caktuara, kohë sfiduese për vendin tonë, të marrin vendime të drejta dhe korrekte", theksoi Petrovska në intervistën e dhënë pas mbledhjes së djeshme të Këshillit të Atlantikut të Veriut në nivel të ministrave të mbrojtjes në Bruksel.

Lidhur me deklaratën e pretendentit për kandidatin republikan për president të SHBA-së, Donald Tramp, se NATO nuk do t'i mbrojë aleatët evropianë që nuk ndajnë "sa duhet" për mbrojtjen, Petrovska theksoi se dokumentet mbi të cilat mbështetet Pakti, por edhe mënyra se si merren vendimet, tregojnë se në Aleancë zbatohet rregulli që jemi të gjithë bashkë dhe të gjithë mbrojmë njëri-tjetrin dhe jemi pjesë e atij sistemi të mbrojtjes kolektive.

“Pra, është shumë e qartë, dispozitat e Marrëveshjes Themeluese janë shumë të qarta, ku nëse kërcënohet një shtet, atëherë reagojnë të gjithë anëtarët e Aleancës. Dhe prej kësaj kam të drejtën të bëj një koment që përderisa zbatohen ato rregulla, dhe ato rregulla janë në fakt baza e Aleancës, se çdo vend do të mbrohet individualisht në rast se ka ndonjë lloj sulmi ndaj tij”, thekson Petrovska.

Megjithatë, sipas saj, është shumë e rëndësishme të jemi të vetëdijshëm për lloje të tjera kërcënimesh që mund të jenë të padukshme dhe të ndryshojnë nga kërcënimet konvencionale, pra, hibride.

“Ajo që është shumë e rëndësishme dhe e kam përmendur shumë herë deri më tani është se kur ndërtohen instrumente apo mekanizma për mbrojtje apo për të luftuar kundër këtyre kërcënimeve hibride dhe ndikimeve hibride, është e nevojshme ngritja e ndërgjegjësimit të shoqërisë apo ndërgjegjësimit shoqëror, sepse vetëm në një aleancë mes institucioneve dhe subjekteve të tjera shoqërore, praktikisht mund ta ndërtojmë atë mekanizëm mbrojtës ndaj kërcënimeve hibride”, thotë ministrja e Mbrojtjes në intervistë.

Ajo theksoi se qëllimi i këtyre ndikimeve është cenimi i institucioneve dhe besimi në to, si dhe ndikimi në procese të caktuara me qëllim të prishjes, parandalimit dhe pamundësimit të tyre.

“Republika e Maqedonisë së Veriut, fatkeqësisht, ka një përvojë të tillë. Kujtojmë se çfarë ka ndodhur dhe po ndodh në procesin e integrimit tonë evropian, që është qëllimi ynë i dytë strategjik dhe shumë domethënës”, theksoi Petrovska, duke theksuar se Ministria e Mbrojtjes punon seriozisht dhe me përkushtim në luftën kundër dezinformatave dhe kërcënimeve hibride, dhe ky është një nga prioritetet e saj më të rëndësishme.

Petrovska njoftoi gjithashtu se në fillim të marsit në vend janë ftuar ekspertë nga agjencitë e prokurimit dhe informimit të NATO-s, të cilët në bisedë me kompanitë tona do t'u shpjegojnë mënyrën për t'u paraqitur edhe më mirë në tregun e NATO-s.

Vijon intervist e plotë me ministren Petrovska:

Sot në Bruksel morët pjesë në mbledhjen e Këshillit të Atlantikut të Veriut në nivel të ministrave të mbrojtjes, cilat ishin temat e këtij takimi?

“Sot para së gjithash biseduam, dhe për fatë të keq, edhe si në dy vitet e kaluara, bisedohet, por më e rëndësishmja është që ne jemi ende të bashkuar dhe flasim njëzëri kur flasim për Ukrainën. Edhe dënimin, por edhe mbështetjen si Aleancë, por edhe më e rëndësishmja, çdo vend i aleatëve individualisht në nivel dypalësh, ia japim Ukrainës .

Fatkeqësisht, Ukraina është ende në luftë, pa fajin e saj, nga agresioni i imponuar dhe i pajustifikuar rus. Si vende që mbrojnë sundimin e ligjit, demokracinë dhe mbrojtjen e të drejtave të njeriut, ne kemi një detyrim moral që ta ndihmojmë këtë vend. Natyrisht, një nga pikat që diskutuam ishte Ukraina, ne konfirmuam edhe një herë se angazhimet tona do të vazhdojnë në periudhën e ardhshme, domethënë, mbështetja do të vazhdojë për aq kohë sa Ukraina ka nevojë për të.

Cili është vlerësimi i situatës së sigurisë, duke marrë parasysh luftën në Ukrainë, konfliktin në Lindjen e Mesme, a ka rreziqe të mundshme për vendin tonë?

„Nuk ka rreziqe në vendin tonë që mund të ndikojnë drejtpërdrejt në sigurinë nga pikëpamja konvencionale, dhe këtë e kemi thënë shumë herë më parë, dhe kjo është mbi të gjitha falë atij vendimi të guximshëm historik që u mor në vendin tonë, që është inkuadrimi me Aleancën e NATO-s, diçka që qytetarët e kanë pritur për më shumë se 30 vjet dhe për lumturinë tonë të madhe, ne tashmë po e jetojmë atë ëndërr. Dhe vetëm ky vendim tregon se sa e rëndësishme është që burrat e shtetit të marrin vendime të drejta dhe korrekte në kohë të caktuara, sfida për vendin tonë.

Sot, natyrisht, nga këndvështrimi i ministrave të Mbrojtjes, folëm edhe për sfidat me të cilat po përballemi dhe do të përballemi në periudhën e ardhshme. Por ajo që është veçanërisht e rëndësishme është se ne prekëm dhe folëm për një temë vërtet të rëndësishme dhe domethënëse, që është zhvillimi i industrisë ushtarake, rritja e kapaciteteve të industrisë ushtarake, por edhe për faktin që çdo vend anëtar duhet të garantojë shtetasit e tij, por edhe kontributin në drejtim të garantimit të sigurisë kolektive në sistemin e të cilit jemi edhe ne vetë.

Republika e Maqedonisë së Veriut do të thosha që po përparon mirë në atë pjesë, sepse ato planet afatgjata që janë bërë edhe para anëtarësimit tonë në Aleancë, të cilat kanë qenë pjesë e qasjes së anëtarësimit, si dhe të gjitha ato dokumente strategjike që janë më vonë të përgatitura si mënyrë në fakt, mbrojtja kryhet dhe konceptohet gjatë kësaj periudhe, përmbushen ashtu siç është menduar dhe me detyrat e duhura, përmbushja brenda afateve të duhura, gjë që natyrisht kërkon burime njerëzore të përkushtuara dhe duke punuar në por është e nevojshme edhe mbështetje financiare ose diçka që ne e quajmë buxhetin e mbrojtjes.

Folëm edhe për masën në të cilën, pra, cili nga shtetet anëtare e përmbush përqindjen prej dy për qind të PBB-së. Për fat të mirë, Republika e Maqedonisë së Veriut, kam shumë kënaqësi të them se e ka arritur atë përqindje, që nga viti 2024, më shumë se dy për qind ose saktësisht 2.05 për qind e PBB-së së vendit tonë i ndahen buxhetit të mbrojtjes së vendit tonë.

Që do të thotë se të gjitha ato projekte që kanë filluar më parë dhe janë pjesë e procesit, procesit të madh të modernizimit të ushtrisë maqedonase, do të vazhdojnë edhe gjatë këtij viti, por sigurisht planifikimi i proceseve të reja të tilla, që do të nënkuptojnë, së pari mbi të gjitha, duke forcuar kapacitetet tona kombëtare dhe, natyrisht, duke kontribuar në atë që ne e quajmë rritjen e mbrojtjes dhe përgjegjësisë kolektive si shtet anëtar.

Kemi biseduar, natyrisht, se si të ndihmohet industria ushtarake dhe ato diskutime që kemi pasur me kolegët tanë, por edhe me kolegët ministra në Republikën e Maqedonisë së Veriut, në Qeveri, jemi të mendimit se Qeveria do të duhet të të jetë pak më e organizuar për të ndihmuar industrinë ushtarake vendase në mënyrë që të rriten kapacitetet prodhuese. Megjithatë, sigurisht që kjo do të nënkuptojë edhe përmirësimin e ekonomisë në vendin tonë.

Në fillim të marsit, me kënaqësi do të zbuloj se tani, është në proces planifikimi, kemi ftuar përfaqësues të dy agjencive në NATO, dhe Agjencisë së Prokurimit, por edhe Agjencisë për Informacion dhe Telekomunikacion, respekivisht komunikimit, të cilët do të vijnë si ekspertë në nivel ekspertësh, do të vijnë në Republikën e Maqedonisë së Veriut dhe në bashkëpunim me Odat Ekonomike të vendit tonë, do të organizojmë një punëtori të përbashkët ku do të prezantohet se cilat janë mënyrat më të mira për Maqedoninë, që kompanitë të prezantohen në tregun e NATO-s. Tregu i NATO-s është një treg i madh. Deri më tani, sipas të dhënave që disponojmë si ministri dhe vëzhgimeve tona, kjo mundësi nuk është shfrytëzuar plotësisht dhe pikërisht si ministri, si qeveri duam të jemi të pranishëm në ato kompani, kompani maqedonase, praktikisht në periudhën e ardhshme të jemi edhe më prezent dhe sigurisht të arrijmë rezultate më të mëdha.

Kjo është arsyeja pse ne ftojmë më të ftuarit, do të thosha, nga këto dy agjenci të cilët do t'u shpjegojnë rrugën në një diskutim me kompanitë, por nëse ndonjëra nga kompanitë mund të përballet me ndonjë sfidë, kjo lloj pune do të të jetë absolutisht e dobishme për ta. E gjithë kjo është vetëm një nga mënyrat se si mund t'i ndihmojmë ata, si Ministri e Mbrojtjes, si një Ministri që ka një nga buxhetet më të mëdha, do të thoja, që ende t'i ndihmojmë kompanitë tona maqedonase në depërtimin e tyre në tregun e NATO-s.

Në kuadër të prodhimit të mbrojtjes, sot keni nënshkruar shkresën e synimit për të mbështetur prodhimin e municioneve. Cili mund të jetë kontributi ynë në atë pjesë dhe në kontekstin e atyre një milion copë municionesh për Ukrainën?

“Regjistrimi ose bashkimi me atë iniciativë të Mbretërisë së Bashkuar në fakt do të ketë disa përfitime. Është se ne do të marrim pjesë së bashku me vendet nënshkruese në prokurimin e përbashkët. Kjo do të thotë se do të lehtësohen procedurat që kemi, do të marrim shumë më shpejt fondet e kërkuara, armatimet e kërkuara, pra municionet, në këtë rast konkret. Dhe ajo që është shumë më e rëndësishme për buxhetin e brendshëm, është se do të marrim çmime shumë më të favorshme për faktin se po veprojmë së bashku me disa shtete anëtare.

Brenda kësaj absolutisht një pjesë i referohet edhe asaj për të cilën e kam folur pak më parë, që është rritja e kapaciteteve prodhuese vendore, të cilat do të them sërish në Republikën e Maqedonisë së Veriut nuk janë të zhvilluara sa duhet, për fat të keq, por sepse jemi duke folur për industrinë në të cilën investimi është me të vërtetë jashtëzakonisht i shtrenjtë dhe kushton shumë, për të cilin ne jemi të vetëdijshëm dhe jemi të vetëdijshëm se ndoshta pak kompani private kanë burimet për ta bërë këtë me iniciativën e tyre, dhe pikërisht për këtë si shtet, mbi të gjitha si Ministri i Mbrojtjes, me të cilën jemi të vetëdijshëm për sfidat me të cilat do të përballemi sa i përket armatimit të ushtrisë maqedonase, por edhe të ushtrive të tjera, jemi të gatshëm t'i përballojmë me mbështetje.

Rreth dy muaj më parë keni qenë pjesë e delegacionit qeveritar që vizitoi fabrikën në Samokov ku prodhohen dronët. A ka interes të aleatëve të NATO-s për blerjen e këtyre dronëve?

“Prodhimi nuk ka filluar ende, kompania është në një fazë fillestare. Ne kemi nënshkruar një Memorandum Bashkëpunimi me kompaninë në të cilën Ushtria ose ekspertët, ekspertët nga Ushtria do t'i mundësojnë që t'i zhvillojë më tej ato drone dhe natyrisht presim që vetë prodhimi të fillojë shumë shpejt.

Si ministri dhe si ushtri, sigurisht që jemi të interesuar para së gjithash që të kemi dronë që do të prodhohen në vendin tonë, por kërkesa për dronë si armatimi dhe mjeti më modern dhe modern që duhet të ketë çdo ushtri, është absolutisht e hapur dhe kjo është mirë për këtë, që aleatët të jenë të vetëdijshëm, ne do të bëjmë që do të bëjmë edhe një promovim të madh për t'u prezantuar siç duhet.

Jam më se i bindur se interesi do të varet nga cilësia e dronit. Në këtë rast, duke qenë se kam pasur rastin të prezantohem ekskluzivisht me performancën e këtij droni, pres që të ketë interes edhe nga aleatët.

Fundjavën e kaluar, kandidati republikan për president Donald Tramp tha se NATO-ja nuk do të mbrojë aleatët evropianë që nuk shpenzojnë "mjaftueshëm" për mbrojtjen. Ai shkaktoi një ortek reagimesh, kryesisht në Evropë, nga ku dolën njoftimet për nevojën e forcimit të autonomisë strategjike evropiane, qoftë edhe për formimin e një ushtrie të veçantë evropiane. Cilat janë pikëpamjet tuaja për këto ide?

“Dokumentet mbi të cilat mbështetet Aleanca, këto janë të gjitha ato dokumente që janë pjesë e themelimit dhe mbi bazën e të cilave është themeluar Aleanca, por edhe mënyra se si në të gjitha ato takime, të gjitha ato udhëheqin vendimin- duke bërë procese në Aleancë, tregojnë se në aleancë zbatohet rregulli që jemi të gjithë bashkë dhe të gjithë mbrojmë njëri-tjetrin dhe jemi pjesë e atij sistemi të mbrojtjes kolektive. Pra, është shumë e qartë, dispozitat e Marrëveshjes Themeluese janë shumë të qarta, ku nëse një shtet kërcënohet, atëherë reagojnë të gjithë anëtarët e Aleancës. Dhe nga këtu më jep të drejtën të komentoj se për sa kohë që ato rregulla zbatohen, dhe ato rregulla janë në fakt baza e Aleancës, se çdo vend individualisht do të mbrohet në rast se ka ndonjë lloj sulmi ndaj tij.

Ajo që është shumë e rëndësishme është të jemi të vetëdijshëm për lloje të tjera kërcënimesh që janë ndoshta të padukshme dhe të ndryshme nga këto konvencionale dhe për të cilat kemi folur shumë në periudhën e kaluar si shtet, por edhe në kuadër të Aleancës dhe këto janë kërcënimet hibride...

Me zgjedhjet në prag, cilat janë aftësitë tona për t'u mbrojtur jo vetëm nga kërcënimet hibride, por edhe nga përhapja e lajmeve të rreme dhe dezinformatave, të cilat mund të ndikojnë në të gjithë procesin zgjedhor?

“Ministria e Mbrojtjes, do të thoja se është ndoshta më e avancuara në njohje, por edhe në përballimin e këtij lloj kërcënimesh hibride. Pikërisht për atë që thashë pak më parë, që është se ndoshta nuk janë kërcënimet e tipit konvencional të kërcënimeve reale për ne, por përkundrazi këto kërcënime hibride për të cilat edhe ju bëtë pyetjen.

Ajo që është shumë e rëndësishme dhe e kam përmendur shumë herë deri më tani është se kur ndërtohen instrumente apo mekanizma për mbrojtje apo për të luftuar me këto kërcënime hibride dhe ndikime hibride, është e nevojshme ngritja e ndërgjegjësimit të shoqërisë apo ndërgjegjësimit shoqëror, sepse vetëm në një aleancë ndërmjet institucioneve dhe subjekteve të tjera shoqërore praktikisht mund të ndërtohet ai mekanizëm mbrojtës ndaj kërcënimeve hibride.

Ndikimet hibride, duhet të jemi shumë të sinqertë dhe të themi se qëllimi i tyre nuk është absolutisht në favor të asaj që nënkuptohet me zhvillimin e një vendi, por përkundrazi, synimi i tyre është të minojnë, para së gjithash, institucionet, të tregojnë qytetarët se janë të paaftë për t'u përballur me një situatë apo një gjendje dhe, natyrisht, në mënyrë të tillë që të minojnë besimin tek institucionet. Dhe në raste të tjera, ato mund të nënkuptojnë edhe ndikim në procese të caktuara që ndodhin në shtet për të prishur, parandaluar, pamundësuar etj.

Republika e Maqedonisë së Veriut, fatkeqësisht, ka një përvojë të tillë. Kujtojmë se çfarë ka ndodhur dhe po ndodh në procesin e integrimit tonë evropian, që është objektivi ynë i dytë strategjik dhe shumë domethënës, por do të thoja edhe çështje të tjera më të vogla. Pra, ndërtimi si një mekanizëm kyç apo mjet kyç në luftën kundër veprimeve hibride dhe kërcënimeve hibride, do të thosha se është formimi i një koalicioni social, ndërmjet institucioneve dhe subjekteve të tjera të shoqërisë dhe ndërgjegjësimi për rëndësinë e kundërshtimit dhe luftimi i kërcënimeve hibride.

Ministria e Mbrojtjes, e kam thënë tashmë, se po punon vërtet seriozisht dhe me përkushtim në këtë luftë kundër dezinformatave dhe kërcënimeve hibride dhe janë një nga prioritetet tona më të rëndësishme.

Dje nënshkruat marrëveshjen për kontributin vullnetar kombëtar të vendit tonë në Departamentin e Diplomacisë Publike të Aleancës. A mund të na shpjegoni se çfarë do të thotë në të vërtetë kjo marrëveshje?

“Ky është praktikisht një përfitim tjetër ku fola pak më parë se si merret Ministria me dezinformatat, kërcënimet hibride etj. Megjithatë, ne e dimë se Ministria ka pasur praktikisht një vlerësim të mirë gjatë viteve të fundit, dhe ky është vlerësimi më i mirë për transparencë. Ne duam të punojmë pak më shumë në ngritjen e kapaciteteve tona nga ai aspekt, kështu që në përgjithësi, dhe me këtë dokument që kam nënshkruar dje, praktikisht mundësohet një periudhë gjashtëmujore, por me rotacion, pra do të ketë një rotacion tjetër pas kësaj e kështu me rradhë. Për sa kohë e konsiderojmë të nevojshme, punonjësit e ministrisë që merren me këtë çështje të qëndrojnë këtu për gjashtë muaj në godinën e Aleancës, jo si pjesë e misionit tonë, por si pjesë e strukturës së Aleancës dhe praktikisht të fitojnë përvojën e tyre në këtë fushë.

Natyrisht, pas kthimit në Ministri, ata do të kenë mundësinë që përvojën dhe njohuritë e fituara për ata gjashtë muaj t'ua përcjellin kolegëve të tyre. Pra, është një mënyrë tjetër, do të thosha, e dobishme dhe e rëndësishme për ngritjen e kapaciteteve të punonjësve në Ministri.

Në periudhën e kaluar në rajonin tonë është aktualizuar çështja e kthimit të shërbimit të detyrueshëm ushtarak. Njoftime të tilla ka pasur nga Serbia, tani po vijnë edhe nga Kroacia. Kishte një lloj njoftimi për trajnimin ushtarak në arsimin e mesëm. A po planifikohen ide të tilla këtu?

“Dëgjojmë idetë dhe njoftimet nga vendet e mjedisit tonë të afërt, por edhe nga rajoni. Së pari, është shumë e rëndësishme të dihet se kthimi apo vendosja e shërbimit të detyrueshëm ushtarak është një çështje kombëtare dhe nuk ka asnjë rregull brenda Aleancës...

Sa do të përmirësonte kjo cilësinë e Ushtrisë në aspektin profesional?

“Do të thosha se ushtria profesionale është ajo që ruan cilësinë e Ushtrisë. Në periudhën e kaluar kjo realisht u shfaq në Republikën e Maqedonisë së Veriut. Ne e kemi braktisur konceptin e shërbimit vullnetar ushtarak diku në vitet 2005-2006 dhe personalisht, nëse pyes veten si qytetar, por edhe si ministre e mbrojtjes, do të them se ishte një nga vendimet më të mira që u morën në zhvillimin e ushtrisë maqedonase. Sot kemi një ushtri profesionale, pra ushtarët profesionistë janë deri në moshën 45 vjeçare. Megjithatë, sigurisht që në Ushtri ka edhe struktura të tjera nga seksioni i oficerëve, etj.

Kur flasim për kthimin, mundësinë e kthimit në shërbimin ushtarak, duhet të dimë se cilat mund të jenë pasojat apo sfidat me të cilat do të përballeshim si shtet. Së pari dhe më kryesorja, ne nuk kemi një kërcënim të shtuar të sigurisë për të rikthyer shërbimin ushtarak. Megjithatë dhe jo vetëm nga aspekti i kërcënimit, kjo nënkupton një investim i shumë burimeve financiare shtesë dhe ajo që është akoma më e rëndësishme nënkupton se për të gjithë ata që do të mbushin 18 vjeç, nëse është e detyrueshme si mendime, ide. .., 18-vjeçarët nuk do të mund të jenë aktivë në tregun e punës në atë periudhë dhe as të vazhdojnë në kohën e duhur procesin arsimor. Janë këto ditë, kur e di se si të rinjtë janë të etur për të mësuar diçka më shumë ose për të fituar para, mendoj se ndërprerja ose vonesa e asaj të drejte të tyre do të jetë më e dëmshme jo vetëm për ta, por edhe për shtetin.

Periudha e kaluar, siç thashë, është një periudhë shumë e gjatë pasi në atë pjesë kemi një ushtri profesionale, ngritja e kapaciteteve të ushtrisë maqedonase po bëhet vazhdimisht, rezultatet i shohim përmes pjesëmarrjes së tyre në stërvitje, por edhe në misionet ndërkombëtare, është me të vërtetë diçka për t’u përshëndetur dhe mendoj se duhet të vazhdojmë të ecim në këtë rrugë.

Dje u shpallën zyrtarisht zgjedhjet e dyfishta presidenciale dhe parlamentare. Cilat janë pritshmëritë tuaja nga këto zgjedhje dhe a do të jeni në disa prej listave?

“Pritjet e mia, ndoshta dikush do të thotë se janë naive si për një politikane dhe ministre mbrojtjeje, por janë shumë të sinqerta. Mendoj se këtë ua kemi borxh qytetarëve. Dhe kjo është se pres të gjithë pjesëmarrësit në këto zgjedhje, pavarësisht nëse do të jenë kandidatët për president apo ata që do të konkurrojnë në listat e deputetëve, pres që të jemi të sinqertë me qytetarët dhe të performojmë me një platformë dhe program të tillë.

Kjo do të thotë që së pari nuk duhet të fshehim sfidat me të cilat po përballet vendi ynë. Nëse dëshironi, do të flasim hapur, pjesërisht këto janë ndryshimet kushtetuese për të cilat realisht presim që të merret ai vendim dhe nga ai vendim nuk ka shpëtim. Duhet të themi sinqerisht, cili është plani ynë dhe cili është vizioni ynë se ku do të lëvizë vendi ynë në periudhën e ardhshme dhe fjalë për fjalë t'i adresojmë të gjitha ato çështje që prekin qytetarët çdo ditë. Dhe jo vetëm për t'i adresuar ato, qytetarët i dinë problemet, më e rëndësishmja - pritet të ofrojmë zgjidhje. Por zgjidhje realiste, zgjidhje që janë të qëndrueshme dhe zgjidhje që realisht mund të zbatohen. Mendoj se nëse kemi një qasje të tillë ndaj qytetarëve, qytetarët do ta kenë shumë të lehtë të zgjedhin anën e duhur.

Sashko Panajotov

Video: NATO

Foto: Ministria e Mbrojtjes

 

QËNDRONI TË LIDHUR