Nikolloski: Qëndroj pas çdo fjale për marrëdhëniet me Bullgarinë, ndërtimi i hekurudhës është kompletisht çështje tjetër
- Në lidhje me thirrjet për dorëheqje i'u përgjigja Bojko Borisovit.E thashë atë që kisha për të thënë dhe qëndroj pas çdo fjale që kam thënë në temën e marrëdhënieve mes Maqedonisë dhe Bullgarisë. Fatkeqësisht, 20 politikanë që janë në fund të karrierës së tyre politike, gjithsej 20 persona, disa prej të cilëve janë politikanë në fund të karrierës së tyre politike, dhe disa janë historianë që nuk mund të ndjekin karrierë tjetër përveç karrierës së Maqedonisë, duke shkatërruar marrëdhëniet mes dy kombeve të afërta si maqedonase dhe bullgare, që mendoj se është një tragjedi për Bullgarinë. Unë nuk mund dhe nuk dua të bëj atë që bëjnë politikanët bullgarë, të them se kush duhet ta udhëheqë Bullgarinë, por ajo që mund të them është se është e trishtueshme ajo që po bëjnë në marrëdhëniet midis Maqedonisë dhe Bullgarisë. Nuk kemi qenë kurrë më larg njëri-tjetrit, gjë që mendoj se flet shumë për energjinë që ata sollën negativisht në marrëdhënien tonë, ndaj i qëndroj çdo fjale që kam thënë për këtë temë. Ndërtimi i një hekurudhe është një çështje krejtësisht tjetër dhe nëse ka një minimum njerëzish përgjegjës në anën tjetër, dhe mendoj se ka, sepse atje janë më shumë se 20 njerëz që janë pjesë e elitës politike dhe shkencore, do të gjejmë një zgjidhje të zakonshme për t'u lidhur me një hekurudhë.
- Post By Sara Ademi
- 15:41, 3 tetor, 2024
Shkup, 3 tetor 2024 (MIA) - Në lidhje me thirrjet për dorëheqje i'u përgjigja Bojko Borisovit.E thashë atë që kisha për të thënë dhe qëndroj pas çdo fjale që kam thënë në temën e marrëdhënieve mes Maqedonisë dhe Bullgarisë. Fatkeqësisht, 20 politikanë që janë në fund të karrierës së tyre politike, gjithsej 20 persona, disa prej të cilëve janë politikanë në fund të karrierës së tyre politike, dhe disa janë historianë që nuk mund të ndjekin karrierë tjetër përveç karrierës së Maqedonisë, duke shkatërruar marrëdhëniet mes dy kombeve të afërta si maqedonase dhe bullgare, që mendoj se është një tragjedi për Bullgarinë. Unë nuk mund dhe nuk dua të bëj atë që bëjnë politikanët bullgarë, të them se kush duhet ta udhëheqë Bullgarinë, por ajo që mund të them është se është e trishtueshme ajo që po bëjnë në marrëdhëniet midis Maqedonisë dhe Bullgarisë. Nuk kemi qenë kurrë më larg njëri-tjetrit, gjë që mendoj se flet shumë për energjinë që ata sollën negativisht në marrëdhënien tonë, ndaj i qëndroj çdo fjale që kam thënë për këtë temë. Ndërtimi i një hekurudhe është një çështje krejtësisht tjetër dhe nëse ka një minimum njerëzish përgjegjës në anën tjetër, dhe mendoj se ka, sepse atje janë më shumë se 20 njerëz që janë pjesë e elitës politike dhe shkencore, do të gjejmë një zgjidhje të zakonshme për t'u lidhur me një hekurudhë.
Këtë e theksoi sot zëvendëskryetari i Qeverisë dhe ministër i Transportit Aleksandar Nikolloski, duke u përgjigjur në pyetjen e gazetarëve pas konferencës për shtyp për 100 ditë nga Qeveria e re.
Nikolloski për hekurudhën pret dialog të mençur me palën bullgare. Siç tha, një nga opsionet më të mira është të dy vendet së bashku të marrin pjesë para kontraktorëve potencial, me projekte të përbashkëta.
"Ndoshta do të jenë më të guximshëm pas zgjedhjeve, ne duhet të gjejmë një zgjidhje të përbashkët që është e realizueshme dhe të kemi një tren Shkup-Sofje për në Detin e Zi. Pres që në një bisedë të arsyeshme, të drejtë ata të thonë nëse ajo rrugë është më e mira për ta apo ata kanë një më të mirë dhe ne do të gjejmë një zgjidhje. Duhet të kryejmë edhe revizion të vlerës së parashikuar, mendoj se çmimet janë të fryra dhe joreale, le të shkojmë me çmime më reale. Vendi nuk ka burime nafte, as nuk eksporton diamante për të shpenzuar kaq shumë para për kaq pak kilometra. Tenderi është përgatitur nga BE-ja dhe unë do të insistoj me forcë që të shkruhet që kompania që do të marrë pjesë mund të jetë nga një shtet anëtar i Unionit ose nga një vend kandidat ose një kompani që ka ndërtuar të paktën një numër të caktuar kilometrash hekurudha në vendet e BE-së në mënyrë që të kemi një kompani cilësore. Është një projekt i madh dhe nuk mund të operohet nga kompani jo serioze", nënvizoi ministri.
Sipas tij, absolutisht duhet të ketë takim me Bullgarinë.
"Unë do t'ju them në mënyrë transparente. Për datën e parë që ishte ofruar Bullgaria nuk mori fare përgjigje sepse kisha arsye mjaft private që nuk do të doja t'i ndaja me publikun, prandaj thashë vetëm se nuk mundem në atë datë. Dhe pastaj thashë se gjatë shtatorit ose tetorit do të pranoj çdo datë të zgjedhur nga pala bullgare. Tre data për një takim në Bruksel u ofruan nga BE-ja, për të tre pala bullgare u përgjigj se nuk mund të merrte pjesë dhe në fund për këtë të martë, pra po flasim për dy ditë më parë, u ofrua një datë e re në të cilën unë nuk e di se për çfarë arsye është propozuar në vend të nivelit ministror të jetë në nivelin e zëvendësministrit apo sekretarit të shtetit. Ne ramë dakord për këtë çështje dhe dy përfaqësuesit tanë, sekretari shtetëror në Ministrinë e Transportit dhe drejtori i "Infrastrukturës së Hekurudhave të Maqedonisë" shkuan në Bruksel, blenë bileta aeroplani, paguan hotelet dhe kur arritën në Bruksel të hënën, ne morëm një përgjigje se pala bullgare nuk mund të vinte të martën në takim sepse në aeroportin e Brukselit kishte grevë, megjithëse në Bruksel nuk ka vetëm një aeroport, ka disa aeroporte përmes të cilave mund të arrihet në Bruksel. KE pati mirësinë të na informojë se do të kishte një grevë në aeroportin kryesor të Brukselit të martën, në mënyrë që ne ose të përdornim aeroportet e tjera ose të vijmë një ditë më herët. Ne e bëmë, përfaqësuesit tanë shkuan një ditë më parë, bullgarët e përdorën këtë si justifikim, na mbaruan paratë për biletat e aeroplanit dhe hotelet, por kaq dhe në kushte normale prisnim të thoshin se nuk mundemi të martën, të mërkurën ose të enjten sepse greva ishte një ditë, por deri më sot nuk ka një termin të ri. Unë e kuptoj palën bullgare, por derisa të ulemi dhe t'i zgjidhim këto çështje nuk mund të kemi një projekt që është i realizueshëm. Duhet të ulemi dhe të dakordohemi bashkë", është vendimtar Nikolloski.
Për shifrën konkrete, sa do të kushtonte, shtoi, duhet të ketë marrëveshje me Bullgarinë se ku do të kalojë rruga.
"Përndryshe, asgjë nuk ka kuptim. Po, mendoj se mënyra më e mirë është të krijojmë një projekt të përbashkët dhe ta tenderojmë së bashku, sepse kufijtë mes vendeve janë artificialë, natyra është ajo që është. Dhe e vetmja logjikë dhe mënyra e vetme për të ndërtuar një bashkim me Bullgarinë është që ne të performojmë së bashku përpara kontraktorëve potencialë dhe të performojmë me projekte të përbashkëta. Përndryshe, nuk do të mund të lidhemi, është shumë e thjeshtë. Kështu që unë shpresoj se pala bullgare do të pajtohet me këtë çështje. Sigurisht që ka edhe sfida për ta, nëse ndiqet kjo apo një rrugë e ngjashme, të përgjigjen se çfarë do të bëjnë me pjesën nga Gjuesheva deri në Sofje, duke pasur parasysh se ata vetë deklaruan se u duhen 1.200 miliardë euro për rikonstruksionin, që aktualisht nuk i kanë, por janë pyetje që duhet t'u përgjigjen dhe unë nuk ndërhyj atje. Por në pjesën e bashkimit e vetmja mënyrë logjike dhe e realizueshme të kemi një projekt të përbashkët", thekson Nikolloski. sa/
foto: printskrin