• e premte, 22 nëntor 2024

Nikolloski: Deri në fund të janarit do të përfundojë shpronësimi për segmentet rrugore të korridoreve 8 dhe 10d

Nikolloski: Deri në fund të janarit do të përfundojë shpronësimi për segmentet rrugore të korridoreve 8 dhe 10d

Shkup, 19 nëntor 2024 (MIA) - Deri në fund të janarit do të përfundoj i gjithë shpronësimi për segmentet rrugore të korridoreve 8 dhe 10d që do të ndërtojë konsorciumi "Behtel dhe Enka", paralajmëroi sot zëvendëskryeministri dhe ministri i Transportit dhe Lidhjeve, Aleksandar Nikolloski.

"Pasi që u nënshkrua kontrata me "Behtel dhe Enka" gati dy vite më parë deri në zgjedhjen time si ministër, progresi ishte diku rreth 25 për qind dhe në këta gjashtë muaj do të plotësohen gjithsej 75 për qind që flet shumë për angazhimin. Për pjesën më të vështirë Gostivar-Bukojçan, deri në gusht janë përfunduar rreth 400 procedura shpronësimi nga gjithsej 1.290 të cilat duhet të kryhen. Pjesa tjetër do ta përfundojmë për pesë deri në gjashtë muaj dhe deri në fund të janarit do të përfundojë i gjithë shpronësimi në pjesën e korridoreve 8 dhe 10d, me përjashtim të pjesës së korridorit që mbulon pjesën e zonës së mbrojtur të liqenit të Ohrit", tha Nikolloski në përgjigje të një pyetjeje.

Për korridorin 10 theksoi se është duke u zhvilluar një alternativë nga pala bullgare.

"Ajo është një vijë që ka dy drejtime. Duhet të shkojë Vjenë-Budapest-Beograd-Nish-Bosilegrad, pastaj nën Sofje dhe përgjatë lumit Struma deri në Selanik dhe varianti i dytë nga Rumania përmes Bullgarisë shkon në lindje në Stamboll. Këto janë dy variante për të cilat Bullgaria po punon intensivisht. Nëse ne jemi naivë dhe nëse udhëhiqemi nga historitë që dikush na tregon, ndërsa jo nga interesi ynë, nuk do të zhvillojmë atë që është një rrjedhë natyrore në Ballkan që është Lugina e Vardarit, përgjatë së cilës Korridori 10 dhe hekurudha sigurisht që duhet të shkojë.

Prandaj, shtoi, duhet të jemi të vetëdijshëm se investimi në këtë korridor është prioritet.

"Në dy muajt e ardhshëm do të dal me zgjidhje konkrete që do t'i prezantoj publikut që më vonë të fillojmë ndërtimin. Afati për projektim dhe projektim është një vit, ndërsa afati i ndërtimit është katër deri në pesë vjet, në varësi të terrenit. Kjo do të thotë se i gjithë projekti duhet të zgjasë nga pesë deri në gjashtë vjet", tha Nikolloski.

Për korridorin hekurudhor 8, megjithatë, ashtu siç tha, në takimin e fundit në Sofje është rënë dakord që të bëhet një projektim i përbashkët për zgjidhjen e tunelit që duhet të lidhë dy vendet, të zgjedhim bashkërisht një kontraktor dhe të bëjmë një rishikim të çmimeve të projektit në pjesën e Maqedonisë.

"Mendoj se askush nuk është naiv të besoj se 24 kilometra duhet të kushtojnë 560 milionë euro. Data e takimit të radhës në Shkup ende nuk është përcaktuar, por është saktësuar se do të jetë në javën e fundit të nëntorit”, tha Nikoloski.

Kryetari i LOE-s, Trajan Angelloski theksoi se prioritet për sektorin e biznesit është ndërtimi i infrastrukturës hekurudhore dhe rrugore në vend.

"Në vitin 2024 të mos kemi hekurudhën që kishim 150 vjet më parë, që është vërtet një keqardhje e madhe. Kjo është arsyeja pse sektori i biznesit reagon për këtë temë çdo ditë. Edhe pse në opinion ka disa linja diskutimi për lidhjet hekurudhore, për ne si sektor biznesi lidhja numër një është Selaniku, sepse është 230 kilometra nga Shkupi. Alternativa e dytë është porti i Durrësit, madje një opsion i tretë është Burgasi dhe portet e tjera të Detit të Zi", potencoi Angelloski.

Prandaj, shtoi, apelojmë që sa më shpejt të aktivizohen projektet për ndërtimin e hekurudhave të shpejta.

"Puna me zgjidhjet e autostradave gjithashtu duhet të intensifikohet, sepse është e patolerueshme nga pikëpamja ekonomike dhe biznesi të kufizohet shpejtësia e rrugëve prej 50 dhe 60 kilometra në shekullin e 21-të. Duhet bërë çdo përpjekje për intensifikimin e këtyre projekteve infrastrukturore, sepse biznesi në baza ditore apelon se kemi absolutisht nevojë për ato", potencoi Angelloski.  rq/

Foto: MIA

QËNDRONI TË LIDHUR