• e shtunë, 23 nëntor 2024

Garsija për MIA-n: Plani i rritjes për Ballkanin Perëndimor do të jetë një nga çështjet kryesore në Samitin BE-Ballkani Perëndimor

Garsija për MIA-n: Plani i rritjes për Ballkanin Perëndimor do të jetë një nga çështjet kryesore në Samitin BE-Ballkani Perëndimor

Shkup, 13 dhjetor 2023 (MIA) - Plani i rritjes për Ballkanin Perëndimor do të jetë një nga çështjet kryesore në samitin BE-Ballkani Perëndimor që do të mbahet sot në Bruksel, si dhe në samitin e BE-së që fillon nesër. Ky financim shtesë është i rëndësishëm për përparimin e mëtejshëm me integrimin gradual evropian të rajonit dhe kushtet janë vendosur për të, që është përparimi në reforma. Në BE, "nuk ka para falas", tha ambasadori i Mbretërisë së Spanjës në Republikën e Maqedonisë së Veriut, Hose Luis Lozano Garsija, në intervistë me MIA-n.

- Në mbledhjen e Këshillit të çështjeve të përgjithshme në Mursia, u përmend Plani i rritjes në kontekstin e idesë së integrimit gradual. Kjo është pjesë e idesë. Plani i rritjes është përgjigje ndaj kërkesës për ndarjen e barrës nga tejkalimi i dallimeve në sistemet ekonomike. Mendoj se Presidentja e KE-së Fon der Lajen, gjatë vizitës së saj në Maqedoni më 30 tetor, përmendi se zhvillimi ekonomik i vendit është në nivelin e 42 për qind të atij të BE-së. Kjo është arsyeja pse është shumë e rëndësishme dhe Plani i rritjes do të jetë një nga çështjet që do të diskutohet në samitin BE-Ballkani Perëndimor, si dhe në samitin e BE-së që do të pasojë një ditë më vonë. Pra, kjo do të jetë një nga pyetjet kryesore. Ky financim shtesë është i rëndësishëm për përparimin e mëtejshëm me integrimin gradual evropian. Janë vendosur gjithashtu kushte për këtë financim shtesë, dhe ky është progresi në reforma. Ky është gjithmonë një rast kushtëzimi me reformat, është pjesë e “lojës” në BE dhe jo vetëm për vendet kandidate, por edhe për shtetet anëtare. Një shembull është fondi "gjenerata e ardhshme" ku për të marrë mjete ju duhet të bëni "këtë" ose "atë". Pra, në BE "nuk ka para falas", tha ambasadori Garsija kur u pyet për të komentuar Planin e rritjes së Ballkanit Perëndimor të KE-së.

Një ditë pas samitit BE-Ballkani Perëndimor, vjen Samiti i BE-së, i cili do të mbahet në kushtet kur Bashkimi është shumë më i përqendruar në ofertën e anëtarësimit të Ukrainës. Ambasadori Garsija siguron se nuk ka arsye për t'u shqetësuar se vlerësimet politike do të dominojnë parimin e meritës kur bëhet fjalë për vlerësimin e proceseve të integrimit evropian.

"Rreth një vit më parë, filluam të flisnim për vrullin e zgjerimit. Në njëfarë mënyre, ky është një paradoks sepse ne tani besojmë se fokusi është Ukraina, dhe agresioni i paligjshëm rus ndaj Ukrainës ishte arsyeja për atë moment. Duhet të jemi të vetëdijshëm se ekziston ai vrull dhe se ekziston mundësia për t'u shfrytëzuar. Dëshiroj të kujtoj Deklaratën e Granadës në të cilën u shpreh saktësisht se integrimi evropian është një proces i bazuar në meritë. Mund të ketë një mjedis politik, një kornizë politike, por në fund të fundit është një proces i bazuar në meritë, dhe kjo vlen për Maqedoninë e Veriut, si dhe për vendet e tjera kandidate", nënvizon ambasadori spanjoll.

Në bisedën e tij me MIA-n, ambasadori Garsija iu referua, ndër të tjera, ndryshimeve kushtetuese, trajtimit të korrupsionit, euroskepticizmit dhe zgjedhjeve të ardhshme të PE-

së, por edhe marrëdhënieve dypalëshe midis dy vendeve dhe përparësive për periudhën e ardhshme të marrëdhënieve midis Madridit dhe Shkupit.

Më poshtë japim intervistën e plotë me ambasadorin Garsija për MIA-n, e ndjekur nga një video:

Presidenca e pestë spanjolle e BE-së u shënua nga zgjedhjet e parakohshme parlamentare të mbajtura në vend në korrik dhe formimi i Qeverisë së re të udhëhequr nga kryeministri Sançez, i cili u rizgjodh. Sa jeni të kënaqur me zbatimin e agjendës së Presidencës spanjolle të Këshillit të BE-së?

 - Duhet t'i japim fund presidencës sonë të BE-së. Nuk do të doja të komentoja se sa të kënaqur jemi me përmbushjen e agjendës, por mund të them numra që mund të japin një ide se sa kemi arritur. Ne kemi organizuar tashmë 24 takime joformale ministrore, takime ministrore në mënyrë të barabartë formale - të Këshillit të çështjeve të përgjithshme, Këshillit të punëve të jashtme, Këshillit të energjetikës. Deri më tani janë mbajtur gjashtë samite, dhe Samiti BE-Ballkani Perëndimor po vjen këto ditë, pasuar nga Samiti i BE-së, i cili do të përfshijë më shumë çështje. Që njerëzit të mund të vlerësojnë nëse i arritëm qëllimet tona, por pavarësisht zgjedhjeve, që nga dita e parë ishim të përkushtuar ndaj presidencës sonë. Kjo është presidenca e pestë e Spanjës në Këshillin e BE-së, dhe për ne është si të jemi pjesë e “shpirtit” të Bashkimit. Kryesia u parapri nga muaj e muaj përgatitjesh. Ne jemi një vend evropian, qytetarë evropianë dhe do të vazhdojmë të punojmë.

Megjithëse procesi i zgjerimit të BE-së nuk ishte ndër përparësitë kryesore të Presidencës Spanjolle, mbështetja e Madridit për perspektivën e BE-së të Maqedonisë së Veriut dhe rajonit të Ballkanit Perëndimor është e vendosur dhe e qëndrueshme. Gjithashtu, ministrat e Jashtëm Osmani dhe Albarez nënshkruan një Memorandum Mirëkuptimi në Shkup në prill të këtij viti për zhvillimin e bashkëpunimit në procesin e pranimit në BE. Çfarë mund të presim në këtë segment të bashkëpunimit dypalësh?

- Lidhur me pyetjen tuaj, dua të theksoj se zgjerimi nuk është përmendur në mesin e katër prioriteteve tona, por këtu ka një “Por” të madhe sepse, siç thashë në fjalën time para dy komisioneve në Kuvend, për ne rajoni i Ballkanit Perëndimor është më i rëndësishmi dhe këtë mund ta ilustroj me fakte dhe shifra. Pak para marrjes së presidencës, në qershor pranë Madridit, ne mbajtëm një seminar me pjesëmarrjen e të gjithë aktorëve nga rajoni, gjë që nuk është e zakonshme. Së dyti, në fund të shtatorit, një nga takimet ministrore joformale u mbajt në Murcia, e cila iu kushtua pikërisht zgjerimit dhe cilat janë pasojat e zgjerimit në politikat e BE-së, si dhe një analizë e hapave që duhet të ndërmerren për t'u përshtatur me zgjerimin, domethënë reformat që duhet të zbatohen nga BE, dhe çështja që ka qenë fokusi në muajt e fundit, e cila është tema e integrimit gradual. Pastaj filluam përgatitjen e Deklaratës së Granadës, në të cilën një paragraf i dedikohet zgjerimit. Sa i përket marrëdhënieve dypalëshe dhe Memorandumit të mirëkuptimit, ai ofron një gamë të gjerë mundësish, duke filluar nga promovimi i stabilitetit dhe prosperitetit, deri te gjërat konkrete, dhe ne do t'i qasemi zbatimit të tij pasi të mbarojë presidenca. Koordinimi kombëtar është shumë i rëndësishëm kur jeni në procesin e anëtarësimit dhe Spanja ka pasur një proces mjaft të gjatë të anëtarësimit në BE të mbushur me komplikime dhe ne mund të ndajmë përvojën tonë, veçanërisht në fushën e përdorimit të instrumenteve financiare të BE-së për t'u përgatitur për anëtarësim. Ne nuk dëshirojmë të ligjërojmë, por të ndihmojmë përmes përvojës sonë për të theksuar rëndësinë e shfrytëzimit sa më të mirë të mjeteve në dispozicion, si dhe në fushën e harmonizimit me të drejtën e BE-së. Deri më tani, kemi bashkëpunuar gjithashtu me Maqedoninë e Veriut në shumë projekte dhe projekte binjakëzimi TAIEX - dy nga gama e gjerë e instrumenteve në dispozicion për të ndihmuar vendin që të përgatitet për anëtarësim të plotë.

  Maqedonia e Veriut mori Raportin e ri të Progresit të KE-së, i cili vë në dukje vërejtje serioze në lidhje me situatën në gjyqësor dhe luftën kundër korrupsionit. Cila mendoni se është qasja kryesore për nxitjen e reformave në këtë fushë kritike?

- Në fakt, ky është kapitulli më i rëndësishëm i procesit të pranimit, dhe kjo është e rëndësishme për vetë shtetet anëtare. Është e vërtetë që Raporti i Progresit të KE-së rendit vërejtjet për situatën në gjyqësor, për reformat e nevojshme. Por ka edhe një raport tjetër që pritet, ai i Misionit vlerësues të BE-së, i cili vizitoi Maqedoninë në korrik dhe shtator të këtij viti në lidhje me Këshillin Gjyqësor. Nga ky raport pritet të dalin edhe rekomandime. Dëshiroj të theksoj se gjatë Presidencës sonë, më 26 dhe 27 tetor, këtu u mbajt Forumi ministror për Punë të Brendshme dhe Drejtësi, i cili flet edhe për angazhimin e Presidencës sonë në Ballkanin Perëndimor, dhe të cilit iu kushtua vëmendje çështjes së drejtësisë jo vetëm për Maqedoninë e Veriut, por edhe për të gjithë rajonin. Në këtë forum u prezantua edhe një raport i përgatitur nga OSBE për të gjithë rajonin. Pra, kur pyetni se cila do të ishte qasja, kjo është një çështje politike dhe teknike e nivelit të lartë. Por ju keni rekomandime, ju duhet t'i ndiqni ato rekomandime dhe t'i zbatoni ato, gjë që kërkon kohë, përpjekje, kjo do të ishte qasja ime.

Ndryshimet kushtetuese janë kusht që Maqedonia e Veriut të vazhdojë rrugën evropiane, por pas përfundimit të suksesshëm të procesit të shqyrtimit, është e qartë se konsensusi politik nuk është në horizont. Vendimet mbi procesin e zgjerimit priten në Samitin e ardhshëm të BE-së të planifikuar për në 14 dhjetor. Çfarë do të thotë për Maqedoninë e Veriut nëse vendi nuk e shfrytëzon këtë mundësi të krijuar nga momenti i veçantë gjeopolitik, lufta në Ukrainë dhe sfidat e sigurisë?

- Pyetja “çka nëse jo” është bërë e zakonshme për historianët në vitet e fundit si një mënyrë e re për t'iu qasur historisë. Është e vështirë të thuhet, por të kthehemi te faktet dhe shifrat. Në korrik 2022, u hap një derë dhe u mbajt Konferenca e parë ndërqeveritare dhe kjo është shumë e rëndësishme sepse në të vërtetë ishte hapja e negociatave. Tani vjen hapi tjetër, dhe në këtë drejtim dua të jem shumë i qartë, që është vendimi për ndryshimet kushtetuese, dhe ky është një vendim ekskluzivisht sovran i Maqedonisë së Veriut. Askush nuk mund të vendosë në emrin tënd dhe kjo varet vetëm nga ti. Ky vendim aktualisht nuk ka shumicën e nevojshme parlamentare, por është e qartë se ka nevojë për miratimin e ndryshimeve në Kushtetutë. Nëse kjo nuk ndodh, ekziston ende vrulli, por ekziston ende gjendja dhe nuk mund të themi se çfarë do të ndodhë në të ardhmen, sa kohë, sa muaj apo vite do të ekzistojë ajo dritare e hapur. Ky është kushti dhe nuk përmbushet. Këshilli Evropian do të vendosë për disa çështje, kjo është duke u negociuar, por si funksionarë duhet të jemi të kujdesshëm për këtë çështje, nuk mund të themi se çfarë vendimi do të merret. Mesazhi është i qartë, ka një kërkesë që duhet të përmbushet.

Një ditë para Samitit të BE-së, do të mbahet samiti BE-Ballkani Perëndimor, në mes të një Bashkimi shumë më të fokusuar në ofertën e anëtarësimit të Ukrainës. A ka arsye për shqetësim se vlerësimet politike do të dominojnë parimin e meritës në vlerësimin e proceseve të integrimit evropian?

- Rreth një vit më parë, filluam të flisnim për vrullin e zgjerimit. Në një farë mënyre, ky është një paradoks sepse ne tani besojmë se fokusi është Ukraina, dhe agresioni i paligjshëm rus ndaj Ukrainës ishte arsyeja për atë moment. Duhet të jemi të vetëdijshëm se ekziston ai vrull dhe se ekziston mundësia për t'u shfrytëzuar. Dëshiroj të kujtoj Deklaratën e Granadës në të cilën u shpreh saktësisht se integrimi evropian është një proces i bazuar në meritë. Mund të ketë një mjedis politik, një kornizë politike, por në fund të fundit është një proces i bazuar në meritë, dhe kjo vlen për Maqedoninë e Veriut, si dhe për vendet e tjera kandidate, nënvizon ambasadori spanjoll.

Cili është qëndrimi juaj për Planin e Rritjes për Ballkanin Perëndimor dhe sa realiste është data e synuar për zgjerim deri në vitin 2030, të cilën Brukseli e ka shpallur si një afat kohor për përgatitjen e BE-së për shtetet e reja anëtare?

- Në mbledhjen e Këshillit të çështjeve të përgjithshme në Murcia, u përmend Plani i rritjes në kontekstin e idesë së integrimit gradual. Kjo është pjesë e idesë. Plani i rritjes është një përgjigje ndaj kërkesës për ndarjen e barrës nga tejkalimi i dallimeve në sistemet ekonomike. Mendoj se Presidentja e KE-së Fon der Lajen, gjatë vizitës së saj në Maqedoni më 30 tetor, përmendi se zhvillimi ekonomik i vendit është në nivelin e 42 për qind të atij të BE-së. Kjo është arsyeja pse është shumë e rëndësishme dhe Plani i rritjes do të jetë një nga çështjet që do të diskutohet në samitin BE-Ballkani Perëndimor, si dhe në samitin e BE-së që do të pasojë një ditë më vonë. Pra, kjo do të jetë një nga çështjet kryesore. Ky financim shtesë është i rëndësishëm për përparimin e mëtejshëm me integrimin gradual evropian. Janë vendosur gjithashtu kushte për këtë financim shtesë, dhe ky është progresi në reforma. Ky është gjithmonë një rast kushtëzimi me reformat, është pjesë e “lojës” në BE dhe jo vetëm për vendet kandidate, por edhe për shtetet anëtare. Një shembull është fondi "gjenerata e ardhshme" ku për të marrë mjete ju duhet të bëni "këtë" ose "atë". Pra, në BE "nuk ka para falas".

Po vjen një vit zgjedhor, priten zgjedhje të rregullta në Maqedoninë e Veriut në maj, si dhe zgjedhje për Parlamentin Evropian në qershor. Sa do të ndikojë rezultati i zgjedhjeve dhe rritja e euroskepticizmit në disa shtete anëtare të BE-së në proceset e reformave në vend dhe politikën e zgjerimit të BE-së?

"Këto janë dy ngjarje të rëndësishme.Nuk më takon mua të komentoj zgjedhjet në Maqedoninë e Veriut. Sa i përket zgjedhjeve të PE-së dhe kur flasim për çështjen e euroskepticizmit, nuk mund të citoj numra dhe statistika, por nuk ka dyshim se jemi në një pozitë më euroskeptike. Cilido qoftë rezultati, ne do të duhet t'i pranojmë ato sepse ato janë rezultat i votës së qytetarëve. Si evropian, nuk e di nëse do të jem në gjendje të votoj me këtë rast, por ato do të pasqyrojnë opinionin publik dhe ne duhet të përshtatemi me të. Atëherë më lejoni t'ju kujtoj, do të duhet pak kohë që Parlamenti të zgjedhë një Komision të ri. Në fakt, BE-ja është një kafshë politike, nëse mund të them kështu, duke punuar sipas kushteve të veta, ka ide të reja, për ndryshime, ndryshime, por ekziston edhe ajo ideja e një Evrope më të gjerë që do të lulëzojë. Do të jetë një përgjigje ndaj votës së qytetarëve pavarësisht se çfarë është. Por në të njëjtën kohë do të thosha se tashmë ka aludime të caktuara në Deklaratën e Granadës në lidhje me zgjerimin. Do të thoja se ishte një deklaratë e qartë, por nëse do të themi ndonjë gjë që do të jetë krejtësisht e ndryshme nga ajo që do të thonë votuesit në zgjedhje, nuk e di. Kjo është arsyeja pse unë nuk do të jem profet, por do të them se BE ka ekzistuar për më shumë se gjysmë shekulli dhe ka filozofinë dhe qasjen e vet ndaj gjërave. Nëse ky euroskepticizëm do të ketë ndikim të duhur në politikat e zgjerimit të institucioneve të BE-së, nuk e di, por është ende një proces afatgjatë dhe do të shohim se si do të zhvillohet në vitet e ardhshme.

Cili është qëndrimi i Madridit në lidhje me Raportin e Grupit të ekspertëve franko-gjerman për Reformën në BE, i cili propozon që BE të kalojë në vendimmarrje me shumicë të kualifikuar në përgatitje për një zgjerim të ri?

- Kjo është një nga çështjet që do të diskutohet në muajt dhe vitet e ardhshme – shumica e kualifikuar, duke marrë parasysh zgjerimin e ardhshëm. Edhe para Deklaratës së Grenadës, Spanja mbështeti ose promovoi ndryshime të caktuara në mënyrën e marrjes së vendimeve në Bashkimin Evropian. Ne tashmë jemi një Bashkim i madh, është mjaft e vështirë të biesh dakord për gjithçka me konsensus, dhe ne e kemi mbështetur atë për një kohë të gjatë. Por po flasim për diçka që është diskutuar për një kohë të gjatë. Tani me procesin e zgjerimit, kjo është një çështje akute për të cilën duhet të mendojmë. Cili është pozicioni i Madridit? Qëndrimi i Madridit është të gjejë konsensus. Nuk është vetëm ky raport, është diçka që ka ekzistuar për vite me radhë, nuk është hera e parë që ka pasur diskutime në BE për ndryshimin e mënyrës së marrjes së vendimeve. Tani lidhet me zgjerimin, por ai problem ekziston prej vitesh. Dhe, mund të them se cili ishte pozicioni i Spanjës deri më tani, në fakt ne e promovuam atë, filluam në të kaluarën, nuk po flas për këtë projekt apo raport të veçantë, por ishte një pikë që duhej të merret në konsideratë.

Vitin e kaluar, Pedro Sançez ishte kryeministri i parë spanjoll që vizitoi zyrtarisht vendin që nga vendosja e marrëdhënieve dypalëshe dhe këtë vit Alvarez ishte kreu i parë i diplomacisë spanjolle që vizitoi Shkupin. Si e vlerësoni dinamikën e re në marrëdhëniet dypalëshe midis dy vendeve, të cilat do të shënojnë 30 vjetorin vitin e ardhshëm, dhe vendet janë gjithashtu aleatë të NATO-s?

- Disa do të thoshin se këto janë kohët më të mira të marrëdhënieve tona dypalëshe. Por në fakt, duhet të jemi edhe më ambiciozë. Fakti është, ne mund të bëjmë më mirë. Këto dy vizita nga kryeministri dhe ministri ynë Alvarez në nivel dypalësh janë një hap përpara në një proces gradual, duke kaluar gradualisht në nivelin ku kemi këto shkëmbime dypalëshe të nivelit të lartë. Në fakt, kemi pasur vizita dypalëshe nga kryeministri i Maqedonisë së Veriut dhe ministri i Punëve të Jashtme më shumë se një herë, kështu që kjo vlen për të dyja palët. Është një pjesë e marrëdhënieve. Por, marrëdhëniet dypalëshe bazohen në shumë më tepër sesa marrëdhënie institucionale. Ato institucionale janë të rëndësishme, por nuk janë të vetmet, dhe sa herë që vjen kryeministri apo ministri ynë Álvarez, mesazhi është i njëjtë. Ne duhet të përmirësohemi mbi këtë bazë, të përmirësojmë marrëdhëniet ekonomike, kulturore dhe marrëdhëniet midis njerëzve.

Për shembull, është e rëndësishme që të ketë përsëri fluturime të drejtpërdrejta midis Maqedonisë së Veriut dhe Spanjës. Ne, si Ambasadë, po punojmë për të, janë detyrat e shtëpisë sime. Përvjetori është një mundësi e mirë për të vlerësuar se ku jemi, por duhet të jemi shumë ambiciozë dhe po punojmë për të. Çdo ambasador do të ishte i lumtur të thoshte, për t'u mburrur, se në një periudhë prej rreth një viti ka pasur vizitë nga kryeministri dhe ministri i Punëve të Jashtme – në fakt, nuk ishin vetëm ata – ka pasur edhe vizitë nga ministri i Drejtësisë dhe ministri i Brendshëm. Është e vërtetë se ata ishin këtu për çështje shumëpalëshe, por ata gjithashtu shfrytëzuan rastin për të zhvilluar shkëmbime të tilla. Kohë më parë ka pasur vizitë edhe nga ministri i Mbrojtjes, dhe siç e përmendët, tani jemi aleatë në NATO, kështu që në fakt duhet t'i përmirësojmë ato, të pasurojmë marrëdhëniet tona të sigurisë, dhe kjo është një fushë tjetër. Por sigurisht, siç e përmenda, fusha ekonomike duhet të jetë, dhe është, një nga prioritetet. 

Një nga promovuesit më të mirë të bashkëpunimit kulturor janë qendrat kulturore. Spanja ka Instituto Cervantes. A mund të presim së shpejti hapjen e një dege të këtij Instituti në Maqedoninë e Veriut, pasi tashmë ka të tillë në disa vende të tjera të Ballkanit?

- Instituti Cervantes ose Qendrat për Kulturë janë një nga instrumentet kryesore për përmirësimin e marrëdhënieve në kulturë. Një vendim i tillë nënkupton jo vetëm financa, por edhe një vendim administrativ, është një proces kompleks dhe i gjatë dhe nuk mund të supozoja se një gjë e tillë do të ndodhë në muajt e ardhshëm ose në 2024. Është mjaft e komplikuar dhe duhet të jemi pak më praktikë, tashmë po punojmë për ide të caktuara që lidhen me kurset onlajn të spanjishtes. Spanjishtja si gjuhë që nuk është e rëndësishme vetëm në Spanjë, vazhdoj të them se është një gjuhë që ata e ndajnë, nuk e di numrin e saktë, rreth 600 milionë njerëz, diçka e tillë. Është gjuha e dytë më e madhe në botë. Është e rëndësishme, e theksoj vazhdimisht se sa e rëndësishme është, jo sepse është një gjuhë, spanjishtja kastiliane e përdorur në Spanjë, por sepse përdoret në të gjithë Amerikën Latine dhe po rritet në popullaritet edhe në Shtetet e Bashkuara. Por nuk është vetëm Instituti Servantes, këtu tashmë kemi një profesor, në universitet, ai ka qenë këtu për disa vjet, ne po punojmë për të përmirësuar kushtet e tij. Por ne punojmë edhe në fusha të tjera, për shembull, e di që mjetet audiovizive janë gjithashtu mjaft të rëndësishme. Shumë qytetarë kur i pyes se ku kanë mësuar të flasin kaq mirë spanjisht më thonë se kanë parë “telenovela” që ishin mjaft të njohur 10-15 vjet më parë dhe ne nuk i kemi më. Megjithatë, më thanë gjithashtu se La Kasa de Papel tani është ndër telenovelat ose serialet televizive më të njohura në Maqedoninë e Veriut dhe në të gjithë rajonin. Pra, le të mendojmë për mënyra të tjera, jo vetëm për Institutin Servantes, po punojmë për të. Jam krenar të them se vitin e kaluar, për shembull, në Bibliotekën Kombëtare, patëm mundësinë të organizojmë leximin e disa fragmenteve nga Don Kishoti në spanjisht dhe maqedonisht. Nuk e di se çfarë do të përgatisim këtë vit, por gjithmonë mendojmë për ide të reja. E di, natyrisht, se do të ishte më e rëndësishme të kishim Institutin e Servantesit në Shkup, ne do të vazhdojmë të punojmë për këtë, por në të njëjtën kohë duhet të punojmë në ide të tjera që ndoshta janë më të lehta dhe mund të luajnë një rol të rëndësishëm në promovimin e kulturës, gjuhës dhe vlerave tona – vlera që i ndajmë.

Faleminderit Ambasador për këtë intervistë për MIA-n dhe festa të lumtura.

- Po ashtu edhe për ju, ishte kënaqësi dhe ju uroj të gjithëve që do ta shikojnë këtë, festa të lumtura, dhe gjithë të mirat për Maqedoninë e Veriut dhe qytetarët e saj.

Violeta Gerov

foto: Frosina Naskoviq

Regjisor: Asllan Vishko

QËNDRONI TË LIDHUR